søndag den 26. august 2012

T-shirt med et neon twist.

Jeg har haft gang i resterne. Dem har jeg nemlig en del af og det er jo rart, at kunne udnytte selv de mindste stykker. Det er blevet til en grå/sort t-shirt med lidt neon pimp.

En gang neon tittekant tværs over for og bagstykke og et lille bitte stykke neon bånd i sidesømmen.
Bum...en ny t-shirt til hjemmebrug.

Der er også blevet syet et par stribede, igen stof fra lageret... Herligt at få brugt lidt af det.
Nu kan jeg vist godt være bekendt at klippe i det nye efterårs stof fra turen til Stof og stil i torsdags.












Ha en dejlig søndag aften. Jeg har en lille fridag imorgen, som vist skal bruges sammen med det nye stof.

10 kommentarer:

  1. super fine dine nye t-shirts
    dejligt med nyt ;0)
    god fridag i morgen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rart med lidt hverdags tøj og så få gjort lidt kål på tingene i gemmerne...

      Kh Mette

      Slet
  2. Ej hvor du kan med det jersey....!
    Det ser rigtig godt ud :)

    SvarSlet
  3. Det er da nogle rigtig flotte bluser da har leve.
    Knus Jo

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jo. Tusind tak. Det er rart at få lavet lidt nyt til hjemmebrug...

      Kh Mette

      Slet
  4. Ih hvor ser det fint ud. Du slipper godt fra rib kanterne og betty p er da altid dejlig :-)

    /Tine

    SvarSlet
  5. Hej Tine. BettyP har bare de fineste ting. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der. Jeg synes faktisk ikke, at det er svært at sy rib kanterne på. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg gør - jeg syer bare... :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare skønne! Og tusind, tusind tak for den lækre puslepung - den lå og ventede på mig på arbejdet her til morgen. Jeg er altså helt vild med den!! Den kommer på bloggen i morgen!
    Kh Bodil

    SvarSlet
  7. Hold op nogle lækre bluser! Det er ikke nogle du sælger, vel? :-)

    Vh Katrine Anna
    katrine-klink@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...